نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:در صورت وجود شکایات نامزدهای شورای شهر تبریز، باید مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی به موضوع رسیدگی کرده و در صورت لزوم شمارش موردی صندوق‌ها را انجام دهند.
کد خبر: ۴۲۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 25 May 2017
مسعود پزشکیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: از شکایت و اعتراض برخی از نامزدهای انتخابات شورای شهر تبریز به فرمانداری بی‌خبر هستم ولی اگر شکایتی در خصوص انتخابات وجود داشته باید رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه با استعفای شورای نظارت استانی وظیفه رسیدگی به شکایات بر عهده هیأت مرکزی است، افزود: باید مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی نیز در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند و تک تک شکایات را مورد بررسی قرار دهند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر تعداد معترضان به انتخابات شورای شهر تبریز زیاد باشد باید تصمیمات جدی صورت گیرد، گفت: حتما پیگیر موضوع خواهم بود تا اولاً از تعداد معترضان و در ثانی درخواست آنها مطلع شوم که اگر دلایل مستند و قانع‌کننده باشد، شمارش موردی و یا شمارش کل آرای شورای شهر تبریز از سر گرفته خواهد شد.
وی افزود: تصمیم و رسیدگی به این موضوع بر عهده هیأت مرکزی و مجمع نمایندگان استان خواهد بود که قطعاً با دقت رسیدگی خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :