نوبخت:
سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت یارانه را قطع نخواهد کرد، گفت: قبل از ماه مبارک و ظرف روزهای آینده سبد غذایی بین اقشار کم‌درآمد توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 24 May 2017

به گزارش تابناک کردستان، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره یارانه‌ها در دولت دوازدهم اظهار کرد: دولت یارانه را قطع نخواهد کرد و هدایت منابع یارانه را به‌ سمت اشتغال و تولید در چارچوب آنچه در قانون تعیین شده است پیش خواهد برد.

وی درباره برنامه دولت برای ماه مبارک رمضان گفت: دولت مانند سنوات گذشته تلاش می‌کند همه اقلام مورد نیاز مردم را برای نیازمندی‌های ویژه ماه رمضان تأمین کند و نظارت کافی درباره قیمت‌ها داشته باشد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: قبل از ماه مبارک، ظرف روزهای آینده سبد غذایی به‌ تناسب نیازهای ماه مبارک رمضان بین اقشار کم‌درآمد توزیع خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که یارانه‌ای که قبل از انتخابات برای عده‌ای وصل شد و رئیس جمهور دستور قطع آن را داد آیا بعد از انتخابات دوباره وصل می‌شود، گفت: حتماً در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

نوبخت در خصوص افزایش مستمری اقشار کم‌در‌آمد و نیازمند گفت: طبق بودجه 96 مقرر شد میزان مستمری این خانواده‌ها به ‌اندازه 20 درصد حداقل دستمزد شود که بین 150‌ تا 200 هزار تومان خواهد شد، که این مبلغ باید از منبع یارانه‌ها پرداخت شود و ما این اقدام را طبق قانون از فروردین ماه شروع کردیم و ادامه خواهد یافت.

تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار