جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در سنندج:
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه کشور در سنندج با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات امنیت ملی را تقویت کرده و سرنوشت خود را رقم زدند گفت: امید است که دولت مستقر هم در 50 ماه آینده بتواند در راستای تولید و اشتغال و حل مشکلات مردم گام بردارد.
کد خبر: ۴۲۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 24 May 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی امروز و در سالروز آزادی سازی خرمشهر در جمع نیروهای مسلح استان کردستان، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات امنیت ملی را تقویت کرده و سرنوشت خود را رقم زدند.

وی گفت: امید است که دولت مستقر هم در 50 ماه آینده بتواند در راستای تولید و اشتغال و حل مشکلات مردم گام بردارد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به دو مؤلفه مهم در هر نظام و کشوری، تصریح کرد: امنیت و سلامت به عنوان شاخصه‌های اصلی هر کشوری می‌تواند نقشی تعیین کننده در پایداری حکومت و نظام در آن کشور داشته باشد که در کنار آن اقتصاد شکوفا نیز وابسته به برقراری امنیت پایدار است.

وی گفت: افلاطون نیز 500 سال قبل از میلاد مسیح به این مهم اشاره کرده که دولت در هر کشوری وظیفه برقراری امنیت و تامین معیشت و رفاه مردم را دارد.

سردار عراقی به ستون‌های برقراری امنیت اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح به عنوان رکنی اصل در تامین امنیت ایفای نقش می‌کنند که در کنار آن تعامل سلایق و فرهنگ‌ها در کشور و بالا بردن مقبولیت سیاسی همانند شرکت گسترده در انتخابات از دیگر مؤلفه‌های اصلی تامین امنیت هستند.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلامی در آزاد سازی خرمشهر خاطر نشان کرد: آزاد سازی خرمشهر سالروز مقاومت ملی مردم ایران است چرا که وجبی از خاک ایران زمین به دشمن داده نشد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: مقاومت 578 روزه نیروهای مسلح، بسیج و مردم ایران در آزاد سازی خرمشهر نشان از اعتقاد مردم ایران به نظام و رهبری بود.

وی افزود: دشمن در جنگ تحمیلی محاسبه کرده بود که از لحاظ نظامی و فیزیکی می‌تواند ایران را شکست دهد اما در محاسبه عوامل غیرفیزیکی همچون اعتقاد، روحیه و رهبری اشتباه کرده بود و همین عامل موجب پیروزی رزمندگان اسلام در آزاد سازی خرمشهر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار