مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد
مدیرکل کمیته امداد کردستان با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با جلب حمایت‌های خیرین ۱۱۰ هزار نیازمند کردستانی اطعام می‌شوند.
کد خبر: ۴۲۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 23 May 2017

به گزارش تابناک کردستان، رسول شیخی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: کمیته امداد در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار داده است که یکی از مهمترین این برنامه ها اطعام افراد نیازمند در مناطق شهری و روستایی است.

وی گفت: قرار است که در ایام ماه مبارک رمضان امسال و با سرانه هر نفر ۱۲ هزار تومان در مجموع ۱۱۰ هزار نفر در مناطق شهری و روستایی در استان کردستان اطعام شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های اصلی امداد در ایام ماه مبارک رمضان اکرام ایتام است که در راستای اجرایی کردن این برنامه در قدم اول افراد یتیم شناسایی شده و پس از آن باید برای آنها حامی نیز پیدا شود.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با توجه به اجرایی کردن طرح اکرام ایتام، قرار است که در ایام ماه مبارک رمضان برای یک هزار و ۳۴۰ یتیم کردستان حامی انتخاب شود.

شیخی‌زاده افزود: اجرای طرح مفتاج الجنه یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد در ایام ماه مبارک رمضان به شمار می رود که در راستای اجرایی کردن این طرح باید مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی از خانواده های افراد نیازمند سرکشی داشته باشند.

وی کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را از دیگر برنامه های ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: در قالب اجرای این طرح و با همکاری ستاد دیه استان زمینه برای آزادسازی شماری از زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان فراهم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان به اجرای طرح جمع آوری زکات فطره در استان کردستان اشاره کرد و افزود: برای تسهیل در اجرایی کردن این مهم نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته و در این زمینه نیز امیدواریم که همچنان شاهد مشارکت و همراهی خوبی از سوی مردم باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه اشتغال و از محل منابع بانکی در سال ۹۵ در مجموع بیش از ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که انتظار می‌رود این روند در سال جاری نیز با جدیت بیشتری ادامه داشته باشد.

شیخی‌زاده به فعالیت های صورت گرفته در راستای ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به افراد نیازمند اشاره کرد و گفت: در این بخش هم 8 هزار و ۴۱۳ نفر در سراسر استان با هزینه اعتباری بیش از ۹۸۳ میلیون تومان تحت پوشش این آموزش‌ها قرار گرفته است.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار