مدیرعامل تاکسیرانی سنندج خبر داد
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج گفت : از 800 دستگاه تاکسی فرسوده در سطح شهر 500 دستگاه نوسازی شده و 300 دستگاه دیگر هم بعد از طی مراحل اداری نوسازی می‌شوند.
کد خبر: ۴۲۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 16 May 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، عرفان فتحی اظهار کرد: در حال حاضر3090 دستگاه تاکسی در سطح شهر آماده خدمت رسانی به شهروندان سنندجی بوده که از این تعداد 1504 دستگاه گردشی و 586 1دستگاه نیز مسیری است.

وی گفت: عمر مفید کار تاکسی در سطح شهر 15 سال است و تاکسی‌هایی که بیش از 15 سال کار کرده باشند جزء خودروهای فرسوده محسوب می‌شوند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرانی طرح ثبت نام از رانندگان تاکسی همزمان با سراسر کشور در سال 94 انجام شد.

وی گفت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده 800 دستگاه تاکسی در شهر سنندج بیش از 15 سال کار کرده و جزء ناوگان فرسوده تاکسیرانی محسوب می‌شد که تمامی این تاکسی‌ها در طرح نوسازی ثبت نام کردند.

فتحی از نوسازی 70 درصدی ناوگان تاکسیرانی سنندج خبر داد و افزود: از 800 دستگاه تاکسی فرسوده 500 دستگاه نوسازی و تبدیل به احسن شده‌اند و 300 دستگاه باقیمانده نیز پس از انجام مراحل اداری نوسازی خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار