بذرپاش در سنندج:
مهرداد بذرپاش در جمع حامیان قالیباف و رئیسی در سنندج گفت: چرا از مناطق دیگر خیل مدیران را به‌ این استان گسیل می‌کنید و ادعای مردمی بودن هم دارید. آیا استانی با این همه‌ شخصیت بزرگ و نامی نمی‌تواند مدیریت استان، ادارات و نهادهای دولتی خویش را برعهده‌ بگیرد و به‌ خوبی رونق را هم ایجاد کند.
کد خبر: ۴۲۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵ 16 May 2017

به‌ گزارش تابناک کردستان، همایش همبستگی حامیان ستاد رئیسی و قالیباف با حضور مهرداد بذرپاش و مسئولان ستادهای این دو نامزد در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد.

مهرداد بذرپاش در این همایش با اشاره‌ به‌ عملکرد مدیریتی دولت در چهار سال گذشته‌، اظهار کرد: امروز ما شاهد آن هستیم که‌ همبستگی بزرگ حامیان آقایان رئیسی و قالیباف فراهم شده است، این ممکن نبود مگر با از خودگذشتگی و کناره‌گیری برادر ارجمندمان آقای قالیباف به‌ نفع سید ابراهیم رئیسی که باید از این اقدام تاریخی تقدیر کرد.

وی گفت: ما امروز در جمع مردم غیور کردستان و حافظان تاریخی این سرزمین جمع شده‌ایم که‌ بگویم ۲۹ اردیبهشت انتخاب میان دو نفر نیست، بلکه انتخاب میان راه‌ و بیراهه‌ است، انتخاب میان رکود و بازگشت رونق اقتصادی به‌ کشور است، انتخاب میان مدیریت کارآمد و کرامت و ادعاهای توخالی است که‌ در مدت چهار سال گذشته‌ هیچ کاری برای ایران و کردستان عزیز انجام نداده‌اند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره‌ به‌ اینکه‌ کردستان سرزمین بزرگانی چون آیت الله‌ مردوخ و ماموستا شیخ الاسلام است، افزود: ادعا می‌کنند که‌ ما به‌ گذشته‌ بر نمی‌گردیم، شما که‌ تمام وزرا و مدیرانتان همان‌هایی هستند که‌ در دولت خاتمی و هاشمی بودند، چه‌ کسی به‌ گذشته‌ بر نمی‌گردد. چرا از مناطق دیگر خیل مدیران را به‌ این استان گسیل می‌کنید و ادعای مردمی بودن هم دارید. آیا استانی با این همه‌ شخصیت بزرگ و نامی نمی‌تواند مدیریت استان، ادارات و نهادهای دولتی خویش را برعهده‌ بگیرد و به‌ خوبی رونق را هم ایجاد کند.

وی تاکید کرد: همه‌ شما آگاهید که‌ منابع کشاورزی و آب این استان در ایران در جایگاهی خوبی قرار دارد، ما محاسبه‌ کردیم اگر تنها در بخش کشاورزی و دامداری و طیور این استان سرمایه‌ گذاری شود کردستان به‌ تنهایی خواهد توانست یک چهارم نیاز کشور را در این زمینه‌ ها تامین کند، شما که‌ مدام ادعای رونق کردستان و طرفداری از مردم کردستان را دارید چرا در ۴ سال گذشته‌ هیچ کاری نکردید و این همه جمعیت بیکار این استان بالا است.

بذرپاش گفت: آقایان قراردادی امضاء کردند که‌ تا ۲۵ سال دیگر گاز ارزان به‌ کشورهای خارجی واگذار خواهند کرد، یعنی ما الان یک هفتم قیمت گاز در منطقه‌ این محصول و ثروت ملی را به‌ جهان صادر می کنیم، آیا این بود توفیق صادراتی که‌ از آن دم می زدید؟ همین آقای وزیر نفت چندین دوره‌ است که‌ وزیر نفت هستند و خود این دولت به‌ گذشته‌ رجوع می کند و دیگران را به‌ بازگشت به‌ گذشته‌ هم متهم می کنند.

وی افزود: زمانی که‌ هزینه‌ ورود رئیس جمهور به‌ پاستور تنها ۷ میلیارد تومان بوده‌، چطور از این مدیریت که‌ چنین برای خویش هزینه‌ می کند انتظار کمک به‌ محرومین و بیکاران را داشته‌ باشیم.

این فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: مهم نوع نگاه‌ مدیریتی است، با چنین مدیریتی ایران به‌ آرمان های بلند انقلاب نخواهد رسید. در دولت قبل هزینه‌ جاری دولت تنها ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بود، در این چهار سال این هزینه‌ به‌ بالای ۲۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده‌ است، بدون اینکه‌ شغلی ایجاد شده‌ باشد و یارانه‌ ای افزایش یافته‌ باشد. شعار کوچک سازی دولت هم سر می دهند.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار