با حضور وزیر بهداشت انجام شد
درمانگاه فوق تخصصی و تخصصی بیمارستان توحید سنندج امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۲۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 10 May 2017

به گزارش تابناک کردستان، درمانگاه فوق تخصصی و تخصصی بیمارستان توحید سنندج امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

سیامک واحدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در آیین بهره برداری از این طرح اظهار کرد: این درمانگاه تخصصی در 300 متر مربع با 10 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

وی با بیان اینکه درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان توحید در راستای اجرای طرح تحول سلامت احداث شده گفت: هم اکنون در این بیمارستان 12 پزشک فوق تخصص و 30 پزشک متخصص به بیماران در بخش های مختلف ارائه خدمات می‌دهند.

امروز همچنین با حضور وزیر بهداشت ، ورودی مرکز پزشکی توحید و سایت اداری این بیمارستان نیز افتتاح شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در سفری یک روزه به کردستان، 11 پروژه عمرانی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به ارزش 140 میلیارد ریال را افتتاح می‌کند.

افتتاح سالن امتحانات دانشکده‌های پزشکی و بهداشت، افتتاح سالن مهارت‌های بالینی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، آزمایشگاه و مرکز مهارت‌های بالینی دانشکده پیراپزشکی و مرکز سلامت، از جمله برنامه‌های سفر قاضی‌زاده هاشمی به کردستان است.

بهره برداری از پژوهشکده سلامت در حوزه پژوهش، افتتاح کلینیک ویژه شهرستان بانه، به بهره برداری رسیدن درمانگاه، سایت اداری و ورودی مرکز پزشکی توحید سنندج، از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

سفر وزیر بهداشت به استان در حالی امروز انجام شد که رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان روز گذشته از لغو این سفر خبر داده بود.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار