رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: به منظور تسویه بخشی از بدهی دستگاه های دولتی به شهرداری ها مبلغ 280 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری های استان کردستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۴۱۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 26 April 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، بهرام نصراللهی‌زاده ضمن اشاره به تلاش دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای کمک به حل مشکلات اعتباری شهرداری‌ها، از اختصاص 280 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های استان کردستان خبر داد.

وی گفت: اغلب شهرداری‌های استان از دستگاه‌های اجرایی مطالباتی دارند و همین موضوع موجب بروز مشکلات در حوزه اعتبارات شهرداری‌ها می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان تصریح کرد: اختصاص 280 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های استان کردستان به منظور تسویه بخشی از بدهی دستگاه‌های دولتی به شهرداری‌ها صورت می‌گیرد.

وی گفت: این اعتبارات به موجب تبصره 36 قانون بودجه سال 1395 اختصاص یافته و با اولویت شهرداری شهرهای کوچک و زیر 20 هزار نفر توزیع می‌شود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
شهرداری هاى استان چندساله مشکل دارند ولى در ماه انتخابات امداد غیبى از بیت المال براى کسب راى براى جناب روحانى ، نازل مى شود . باید دنبال حدیث و روایتى بگردیم که حاتم بخشى از بیت المال بر حفط قدرت گروهى خاص را حلال نموده باشد !!!!!! راستى در حرکات رفرمى ،بین احمدى نژاد و روحانى چه فرقى است؟؟؟!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار