مدیرعامل آتش نشانی سنندج:
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با بیان اینکه هیچ کدام از آتش سوزی‌های آبیدر عامل طبیعی ندارد، گفت: تمامی آتش سوزی‌های رخ داده در آبیدر بر اثر بی احتیاطی شهروندان صورت گرفته است.
کد خبر: ۴۱۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 26 April 2017

به گزارش تابناک کردستان، رامین اسدنژاد در جلسه پیشگیری از وقوع آتش سوزی در آبیدر که با حضور جمعی از دستگاه‌های ذیربط در سازمان پارک‌ها و فضای سبز برگزار شد، اظهار کرد: ماهیت کاری این سازمان به گونه‌ای است که شهروندان در نخستین اقدام در زمان وقوع بروز حوادث با سامانه 125 تماس می‌گیرند.

وی گفت: زمان در هنگام بروز حوادث نقش تاثیرگذاری دارد و زمان طلایی زمانی است که ما بتوانیم به موقع در محل حادثه حضور پیدا کنیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تصریح کرد: برقرار کردن ارتباط با آتش‌نشانان در زمان بروز آتش سوزی بخصوص در آبیدر در مدیریت کردن حادثه تاثیر بسزایی دارد که متاسفانه قسمت‌های از آبیدر نقطه کور است و نمی‌توان با تلفن همراه و یا بی سیم با همکاران ارتباط برقرار کرد.

وی گفت: سال گذشته قریب به 80 مورد آتش سوزی در آبیدر رخ داده که بسیاری از این آتش سوزی‌ها قبل از گسترش توسط دیده‌بان‌های که مستقر بودند خاموش شدند.

اسدنژاد با بیان اینکه هیچ کدام از آتش سوزی‌های آبیدر عامل طبیعی ندارد، افزود: تمامی آتش سوزی‌های رخ داده در آبیدر بر اثر بی احتیاطی شهروندان صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: سهل انگاری برخی از شهروندان در برپا کردن آتش در آبیدر جهت تهیه غذا و یا استفاده از قلیان باعث وقوع آتش سوزی در آبیدر می‌شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: استفاده از تجهیزات مدرن جهت اطفاء حریق در مکان‌های صعب‌العبور نظیر آبیدر در زمان حادثه بسیار ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: آتش کوب برای خاموش کردن آتش وسیله مناسبی است اما اگر مهارت لازم در استفاده از آن را نداشته باشی باعث گسترش آتش خواهد شد.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار