کودک چهار ساله کامیارانی که عصر روز دوشنبه در دشت های روستای میسوراب از توابع بخش مرکزی شهرستان کامیاران گم شده بود امروز صبح با تلاش خانواده، مردم محلی و هلال احمر شهرستان در حالی که علائم حیاتی نداشت پیدا شد.
کد خبر: ۴۱۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 25 April 2017

به گزارش تابناک کردستان، کودک چهار ساله کامیارانی که عصر روز دوشنبه در دشت های روستای میسوراب از توابع بخش مرکزی شهرستان کامیاران گم شده بود امروز صبح با تلاش خانواده، مردم محلی و هلال احمر شهرستان در حالی که علائم حیاتی نداشت پیدا شد.

کارشناس فوریت های پزشکی 115 شهرستان کامیاران در این باره به ایرنا گفت: با تلاش زیاد مردم محلی و نیروهای هلال احمر، 'الف - ج' ساعت 9 و نیم صبح پیدا شد.

رضا صفری با اشاره به اینکه این کودک در لحظه پیدا شدن هیچگونه علائم حیاتی نداشت افزود: با این وجود نیروهای 115 با یک ساعت و نیم عملیات احیا قلبی ریوی سعی در برگشت او به زندگی کردند که متاسفانه بی نتیجه بود.

وی گفت: این کودک به بیمارستان منتقل و پزشکان بیمارستان فوت او را در ساعت 11صبح سه شنبه تایید و اعلام کردند.

بر اساس اظهارات مردم محلی، خانواده این کودک در شهرستان کامیاران زندگی می‌کنند و وی عصر دیروز به همراه پدرش برای سرکشی از مزارع کشاورزی به روستای میسوراب رفته بود.

عصر دیروز با شروع باران در منطقه، پدرش مجبور می‌شود او را در ماشین تنها بگذارد و خود فاصله‌ای طولانی را برای رسیدن به مزارع کشاورزیش بپیماید.

پدر این کودک با برگشتن از سر مزرعه متوجه غیبت او شده و با کمک خواستن از مردم محلی و هلال احمر تمام شب گذشته را در تجسس او بودند.

متاسفانه این گمشده با گذراندن شبی سخت در زیر باران و سرما در صبح روز سه شنبه در یکی از دشت‌های این روستا در حال که جانش را از دست داد بود پیدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار