با سنگ‌اندازی و مشکل‌تراشی برخی مدیران!
فرماندار بیجار با بیان اینکه مدیران ادارات مانع حضور سرمایه‌گذاران در بیجار هستند گفت: با سنگ‌اندازی و مشکل‌تراشی برخی از مدیران، واحدهای تولیدی شهرستان که موجب اشتعالزایی شهرستان بیجار شده در حال تعطیلی است.
کد خبر: ۴۱۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷ 24 April 2017

به گزارش تابناک کردستان، بیژن زندیه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار در سال جاری به اهمیت سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان اشاره و با انتقاد از مدیرانی که سد راه سرمایه‌گذاران هستند، اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات شهرستان باید زیرساخت‌ها را فراهم و از سرمایه‌گذاران حمایت کرد.

وی با بیان اینکه 95 درصد از افرادی که به دفتر فرمانداری مراجعه می‌کنند از جوانان و برای موضوع بیکاری است، گفت: اجازه نخواهیم داد برخی از مدیران با سوءاستفاده از برخی از بندهای قانون موجب فرار سرمایه‌گذاران در این شهرستان شوند چرا که وجود این سرمایه‌گذاران می‌تواند بخشی از بیکاری این شهرستان را جبران کند.

فرماندار بیجار تصریح کرد: ما منکر اجرای قانون نیستیم اما نباید این قانون همچون شلاقی بر سر سرمایه‌گذاران باشد و آنها را از ادامه کار باز دارد.

وی گفت: با سنگ‌اندازی و مشکل‌تراشی برخی از مدیران واحدهای تولیدی شهرستان که موجب اشتعالزایی شهرستان بیجار شده است در حال تعطیلی است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار