مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش، ماجرای افزایش ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان حقوق معلمان در سال ۱۳۹۶ را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۰۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 18 April 2017

به گزارش تابناک کردستان، سیدحسن حسینی در پاسخ به این پرسش که «صحبت‌هایی مطرح بود در خصوص اینکه قرار است بین 500 تا 700 هزار تومان به حقوق فرهنگیان در سال جاری اضافه شود؛ آیا این موضوع صحت دارد؟»، اظهار کرد: دولت در سال گذشته مصوبه‌ای را در اجرای بند الف ماده 50 قانون اجرای برنامه پنجم توسعه ارائه کرد.

وی گفت: بر اساس این مصوبه مشخص شد که 50 درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری قابل افزایش است اما در این قسمت برای اجرا شرط در نظر گرفته بود.

مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شرطی که برای اجرای این مصوبه وجود داشت، خاطرنشان کرد: گفته شده بود که این 50 درصد را اگر هر دستگاهی بخواهد اجرایی کند باید ابتدا پیشنهاد آن را به شورای حقوق و دستمزد و شورای توسعه برای تصویب این درصد ارائه کند.

وی گفت: در قسمت دیگری از شروط برای اجرای این مصوبه آمده بود که بار مالی آن در بودجه دستگاه مورد نظر دیده شده باشد.

حسینی افزود: برای آموزش و پرورش با این همه حجم هنوز اتفاقی رخ نداده است ضمن اینکه برای هیچ دستگاه دیگری هم اتفاقی رخ نداده است.

وی با اشاره به اینکه فعلا از اجرای چنین مصوبه‌ای خبری نیست، گفت: سازمان اداری و استخدامی پس از این موضوعات، بخشنامه‌ای ارسال کرد که هیچ دستگاهی این مصوبه را اجرا نکند مگر اینکه فرآیند تصویب در شورای حقوق و دستمزد و پیش بینی بار مالی آن انجام شده باشد.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار