رئیس کل دادگستری کردستان:
رئیس کل دادگستری کردستان با اشاره به اینکه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی، تخلفات انتخاباتی را مخصوصاً در فضای مجازی با جدیت رصد و با هرگونه جرائم انتخاباتی برابر قانون برخورد می‌کند گفت: سلامت انتخابات و مشارکت مردم و بی‌طرفی مسئولین و پرهیز از جانبداری و اقدام علیه کاندیداها باید با یک تدبیر جدی در استان دنبال شود.
کد خبر: ۴۰۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 07 April 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، علی‌اکبر گروسی در سومین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان اظهار کرد: ۲۹ اردیبهشت ماه با دو انتخاب بزرگ و سرنوشت‌ساز، دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، روبرو هستیم که همه باید در جهت مشارکت بالای مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهداف ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی گفت: یکی از وظایف این ستاد ارتقای امنیت و سالم سازی انتخابات و تشویق مردم به مشارکت در انتخابات است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان مهمترین هدف این ستاد را فراهم کردن بستری برای برگزاری انتخاباتی با شکوه با حضور حداکثری مردم عنوان و تصریح کرد: سلامت انتخابات و مشارکت مردم و بی‌طرفی مسئولین و پرهیز از جانبداری و اقدام علیه کاندیداها باید با یک تدبیر جدی در استان دنبال شود.

وی گفت: قوه قضائیه در راستای رسالتی که دنبال می‌کند، ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی را در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل می‌دهد و همچنین شعبات ویژه‌ای برای رسیدگی به این جرائم اختصاص داده شده است.

گروسی افزود: ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی، تخلفات انتخاباتی را مخصوصاً در فضای مجازی با جدیت رصد کرده و با هرگونه جرائم انتخاباتی برابر قانون برخورد خواهد کرد تا موجبات افزایش مشارکت حداکثری و ارتقاء امنیت و سالم سازی فضای انتخابات فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: بعد از اینکه نامزدهای انتخابات تأیید صلاحیت شدند با آنها جلساتی برگزار می‌کنیم و در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور، کارگاه آموزشی برای نامزدهای انتخابات به منظور آشنایی با جرائم انتخاباتی تشکیل می‌دهیم.

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: از صدا و سیما هم در این جلسات دعوت می‌کنیم تا در جهت آگاه‌سازی عمومی از تخلفات انتخاباتی فعالیت کنند که مردم بتوانند اصلح‌ترین را انتخاب کنند و ما شاهد مشارکت مردم و شور و نشاط انتخاباتی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار