رئیس پلیس راه کردستان خبر داد
رئیس پلیس راه کردستان گفت: آمار تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی تعطیلات نوروز امسال در استان نسبت به سال گذشته با 13 درصد کاهش همراه بوده است.
کد خبر: ۴۰۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 05 April 2017

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ عیسی گوهری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی امسال آمار تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان در مقایسه با سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: بیشترین آمار تصادفات در تعطیلات نوروز امسال مربوط به محور سقز به دیواندره با 16 درصد و محور سنندج به همدان با 14 درصد بوده است.

رئیس پلیس راه کردستان با بیان اینکه بیشترین علت تصادفات در این مدت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه بوده تصریح کرد: 44 درصد تصادفات در محورهای استان به دلیل واژگونی خودرو روی داده است.

وی گفت: 74 درصد تصادفات روی داده در محورهای استان بوسیله رانندگان سنین 20 تا 40 سال اتفاق افتاده است.

گوهری به تصادفات روی داده براساس نوع پلاک خودرو اشاره کرد و افزود: 46 درصد تصادفات در این ایام مربوط به ماشین‌های دارای پلاک خارج از استان بوده است.

وی اظهار کرد: در مجموع آمار تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی تعطیلات نوروز امسال در استان نسبت به سال گذشته با 13 درصد کاهش همراه بوده است.

رئیس پلیس راه کردستان با بیان اینکه در مجموع، در این مدت، تردد مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است گفت: در روز طبیعت نیز شاهد رشد 17 درصدی تردد مسافران در جاده های استان نسبت به سال گذشته بودیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار