سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق مدعی شد
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از نقش برخی نمایندگان و استانداران در بحث ورود قاچاق به کشور گفت و افزود:‌ دهها بار تذکر کتبی و شفاهی دادیم اما نماینده به دنبال رای خود و استاندار به فکر بلند نشدن صدای اعتراض است.
کد خبر: ۴۰۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 03 April 2017

به گزارش تابناک کردستان، قاسم خورشیدی در پاسخ به این سؤال که چرا شاهد این حجم قاچاق هستیم و با آن برخورد نمی‌شود، اظهار کرد: باید این را از نمایندگان استان‌های مرزی پرسید که باید جلوی آن را بگیرند، اما می‌گویند نارضایتی ایجاد می‌شود، اما تولید از همین دو موضوع زمین خورده و از صرفه خارج شده است، اما نماینده مجلس رأی خود را می‌بیند.

وی گفت: استاندار می‌خواهد تا زمانی که مسئولیت دارد، صدای اعتراض از کسی بیرون نیاید، این دو قلم به اشتغال کشور ضربه وارد کرده است. مسئولان محلی، مسئول رسیدگی به این موضوع هستند و ده ها بار شفاهی و کتبی به آنها اعلام کردیم که جلوی این مباحث گرفته شود.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پاسخ به این سؤال که مسئولان محلی یعنی دولت؟ تصریح کرد: بله، یعنی دولت این موضوع وظیفه دولت است، ما ستاد هستیم و یک نهاد فرابخشی حاکمیتی؛ بنابراین مسئولان باید با آن برخورد کنند.

وی گفت: رسانه‌ها باید کمک کنند تا در سال جاری جلوی دو رویه ته‌لنجی و کوله‌بری با شیوه کنونی که بیش از 7 میلیارد دلار قاچاق کالا را تشکیل می‌دهد، گرفته شود و اکنون یک لایحه در دولت و دو لایحه در این رابطه در مجلس است.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار