رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از 25 اسفند 95 تا هشتم فروردین 96 در سطح استان به 40 هزار و 144 نفر خدمات اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی ارائه شده است.
کد خبر: ۴۰۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 29 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛دکتر علی دل پیشه اظهار کرد: از مجموع دریافت کنندگان خدمات درمانی تعداد 39 هزار و 316 نفر غیر تصادفی بوده اند که از این نیز تعداد 38 هزار و 481 نفر به صورت سرپایی و در محل حادثه درمان شده اند.
 
وی گفت: همچنین در این مدت تعداد یک هزار و 640 نفر از مصدومان تصادفات جاده ای و بیماران غیرتصادفی برای درمان تکمیلی توسط تیم های امدادی فوریت پزشکی استان مستقر در نقاط مختلف به مراکز درمانی و بیمارستان ها منتقل و مورد مداوا یا بستری قرار گرفته اند.
 
وی افزود: در این بازه زمانی 814 بار آمبولانس های فوریت پزشکی استان برای امداد رسانی به مصدومان و بیماران به محل های سوانح و تصادفات جاده ای اعزام شده اند و تیم های فوریت پزشکی و آمبولانس های مستقر در جاده های استان نیز در طول این مدت به تعداد 828 مصدوم حاصل از تصادفات جاده ای در قالب 119 ماموریت تصادفی خدمات دهی کرده و تعداد 331 ماموریت غیرتصادفی نیز داشته اند .
 
دل پیشه گفت:در طول تعطیلات سپری شده 364 نفر به پایگاه ها و ایستگاه های سلامت مستقر در نقاط مختلف استان مراجعه حضوری داشته اند که توسط تیم های امدادی مستقر در این پایگاه ها مورد درمان قرار گرفته اند.
 
وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافرین نوروزی و مردم استان در ایام نوروز انجام شده، یادآور شد: خدمات بهداشتی و درمانی به صورت شبانه‌روزی در این ایام در سطح استان ارائه می شود .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار