کد خبر: ۴۰۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 29 March 2017
دونات از جمله خوراکی ها و شیرینی هایی است که سن و سال نمی شناسد و تقریبا تمامی اقشار جامعه به آن علاقه دارند. یک شیرینی نه چندان شیرین که می توان با چای، قهوه یا شیر میل کرد و از طعمش لذت برد.

دونات ها در انواع گوناگون با طعم و مغزی های متفاوت عرضه می شوند. در همین رابطه، ما در ادامه عجیب ترین و جالب توجه ترین دونات هایی که در شهرهای مختلف جهان فروخته می شوند را برایتان انتخاب کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار بگیرد.

دونات سوشی

جالب ترین و عجیب ترین دونات های دنیا

این دونات را فروشگاهی به نام Project Poke در شهر کالیفرنیا ارائه می دهد و تاپینگی که برای آن استفاده می کند شامل خیار و ترب و ماهی و تمامی موادی است که برای تهیه سوشی استفاده می شود.

دیوار دونات

جالب ترین و عجیب ترین دونات های دنیا

این ایده را فردی به نام «آنی لی» که در زمینه تدارکات عروسی مشغول به فعالیت است، ارائه داده. به گفته وی، زوج های جوان دوست دارند در مراسم عروسی خود کارهایی انجام دهند که قبلا انجام نشده و به این طریق، خاص بودن خود را به رخ بقیه بکشند. این دیوار، یک خوراکی معمولی و همیشه در دسترس را به گونه ای به مهمان ها ارائه می دهد که مردم اشتیاق پیدا می کنند تا حتما یکی از آن ها را میل کنند.

دونات «بوفالو کرانچ»

جالب ترین و عجیب ترین دونات های دنیا

در سال ۲۰۱۴ یک فروشگاه زنجیره ای دونات کانادایی موسوم به «تیم هورتونز» تصمیم می گیرد در محصولات خود نوآوری کرده و گزینه ای نو ارائه دهد. به همین خاطر وارد عرصه فست فودها شده و دوناتی عرضه می کند که خمیر آن درون سس بوفالو خوابانده شده و روی آن با چیپس خرد شده پوشانده می شود. این دونات در واقع بمبی از خوراکی های ناسالم و مضر برای بدن است. (سس بوفالو، چیپس تورتیلا و دونات).

دونات پوکمون

جالب ترین و عجیب ترین دونات های دنیا

در سال گذشته که بازی پوکمون گو محبوبیت زیادی پیدا کرده بود، قنادها هم از این مساله استفاده کرده و پیراشکی هایی عرضه می کردند که برگرفته از شخصیت های این بازی پرطرفدار بود.

یک کافه در بریسبن نخستین جایی بود که دونات ها مملو از نوتلا را با شمایلی از پوکمون و با نام Pokéballs عرضه کرد. پس از آن فروشگاه زنجیره ای دونات تایم در آمریکا، همین روند را ادامه داده و این شیرینی را با نام Pokéseeds عرضه می کرد. نمونه های آمریکایی این دونات ها، با مغزی هلو و توت فرنگی همراه بودند.

دونات Inception

جالب ترین و عجیب ترین دونات های دنیا

این دونات در واقع یک دونات مادر با چندین دونات کوچک تر است که توسط فروشگاهی به نام «حلزون دارچینی» و با قیمت ۷ دلار عرضه می شود. جالب است که زمان عرضه این دونات ها از ساعت ۱۱ صبح شروع شده و تا زمانی که همه شان به فروش بروند، ادامه دارد.

دسته گلی از دونات ها

جالب ترین و عجیب ترین دونات های دنیا

این دونات برای هدیه دادن به کسی که دوستش دارید و البته اگر عاشق شیرینی و دونات باشد، مناسب است. یک دسته گل به همراه دونات هایی در طرح ها و طعم های مختلف که توسط فروشگاهی به نام دونات پلَنت در شهر نیویورک عرضه می شود.

دونات کدو حلوایی

جالب ترین و عجیب ترین دونات های دنیا

این دونات به لحاظ ارزش غذایی بسیار غنی بوده و یک شیرینی سالم و مقوی محسوب می شود. شاید جالب باشد بدانید که برای بازاریابی آن، دولت آمریکا ۴۵ هزار دلار هزینه کرده است.

دونات کهکشانی

جالب ترین و عجیب ترین دونات های دنیا

یک قناد ۲۲ ساله ایرانی با شناسه کاربری Hedi Gh تصاویری از دونات های کهکشانی خود را در اینستاگرام منتشر می کند که بسیار زیبا و خوردنی به نظر می رسند و آدم از دیدنشان سیر نمی شود.

دونات مک اند چیز

جالب ترین و عجیب ترین دونات های دنیا

مجموعه ای به نام HellthyJunkFood دونات هایی عرضه می کند که برای شکموها و دوستداران غذای شیرین و چرب و پر کالری، گزینه ای عالی محسوب می شود. این دونات مملو از پنیر و ماکارونی است و طعم چیتوز دارد. 
روزياتو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار