مدیرکل میراث فرهنگی کردستان خبر داد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز 96 تاکنون بیش از 140 هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان کردستان بازدید کردند.
کد خبر: ۳۹۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ 22 March 2017

به گزارش تابناک کردستان، سیدمحسن علوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز 32 هزار و 649 نفر در مراکز اقامتی استان شامل هتل‌ها، مهمانپذیرها، خانه مسافر، کمپ‌های موقت و مدارس سطح استان اسکان داده شده‌اند.

وی گفت: همچنین تعداد بازدیدکننده از ابتدای تعطیلات تاکنون از جاذبه‌های مختلف سطح شهرستان‌های استان شامل جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی، تجاری، فرهنگی و روستای هدف گردشگری بیش از 140 هزار بوده و اقلام تبلیغاتی لازم شامل نقشه و بروشور راهنمای گردشگران در تمامی مبادی ورودی شهرها و موزه‌های استان توزیع و به گردشگران ارائه می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان همچنین به فعالیت مستمر اکیپ‌های نظارتی طی ایام تعطیلات نوروز اشاره و تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون بیش از یک هزار و 73 مورد بازدید از مراکز و تاسیسات خدمات رسان به گردشگران صورت گرفته و طی این بازدیدها 67 مورد تذکر و 57 مورد تشویقی صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار