رئیس پلیس آگاهی کردستان خبر داد
رئیس پلیس آگاهی کردستان گفت: از ابتدای سالجاری تا ماه بهمن، میزان کلاهبرداری در کردستان که شامل تلفنی و اینترنتی هم می‌شود به میزان 10 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۳۸۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 06 March 2017

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ جمال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه میزان سرقت‌های کشف شده در سالجاری در کردستان 89 درصد افزایش یافته اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا بهمن میزان سرقت ها در استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، یک درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت سرقت سریالی و خشن در استان نداشته‌ایم گفت: برخورد سخت و دقیقی با سارقین داریم.

رئیس پلیس آگاهی کردستان با بیان اینکه نیم درصد سرقت‌های کشور مربوط به استان کردستان است، تصریح کرد: 49 درصد کل سرقت های اتفاق افتاده نیز سرقت های خرد و جزیی بوده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا ماه بهمن، میزان سرقت از منزل 2 درصد، سرقت از مغازه 24 درصد و سرقت خودرو 19 درصد کاهش یافته است.

سلمانی افزود: در این مدت میزان کلاهبرداری که شامل تلفنی و اینترنتی هم می‌شود به میزان 10 درصد افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در همین مدت 3 باند سرقت از منزل که غیربومی بودند و 5 باند سرقت خودرو هم شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی کردستان گفت: 2 سرقت مسلحانه در مریوان روی داده است که عاملان آن در کمتر از 10 روز شناسایی و دستگیر شدند و کالاهای سرقت شده تحویل افراد مالباخته شد.

وی افزود: 65 درصد سرقت خودروها مربوط به خودرو پراید زیر مدل 86 است که ایمنی لازم را ندارد و صاحبان خودرو نیز رعایت ایمنی را نمی‌کنند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار