مراسم معارفه حجت‌الاسلام جعفری در کرمانشاه برگزار نشد
در شرایطی که قرار بود حجت‌الاسلام رحیم جعفری که از سال 93 تاکنون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بوده امروز به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه معرفی شود مراسم معارفه وی بدون ذکر هیچ دلیلی از جانب وزارتخانه لغو شد!
کد خبر: ۳۸۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱ 27 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام رحیم جعفری که از سال 93 تاکنون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بوده قرار بود امروز به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شود که این مراسم لغو شد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه که خبر لغو این مراسم را منتشر کرده در خبر خود آورده است: « آیین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به تعویق افتاد» و در پایان خبر هم آمده است «دلیل این تعویق و یا زمان برگزاری از سوی هیچ یک از مسئولان وزارتخانه عنوان نشده است».

منابع محلی از کرمانشاه هم گزارش کرده‌اند «شب گذشته (یکشنبه شب) که حسینی معاون پارلمانی و احمدی مدیرکل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید ارشاد اسلامی استان (رحیمی زنگنه و رحیم جعفری) وارد فرودگاه کرمانشاه شدند بلافاصله با تماس تلفنی صالحی امیری وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی دستور لغو مراسم معارفه (که قرار بود امروز دوشنبه در تالار انتظار برگزار شود) صادر گردید و معاون وزیر دیشب به تهران برگشت.

ظاهراً استاندار کرمانشاه نیز طی تماس تلفنی با معاون وزیر ارشاد اسلامی که در فرودگاه کرمانشاه حضور داشته بود از این وضعیت اظهار نگرانی کرده بود.

منابع مطلع علت لغو مراسم تودیع و معارفه یاد شده را مخالفت تعدادی از نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تغییر مدیرکل ارشاد دانسته و یکی از آنان نیز به خبرنگار ما گفت: درست نیست که وزارت ارشاد اسلامی درست چندماه مانده به انتخابات مدیرکل خود را در استان کرمانشاه تغییر دهد».

با این اوصاف، تا لحظه انتشار این خبر هنوز معلوم نیست موضوع جابجایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و رفتن وی به کرمانشاه به کلی منتفی شده و وی در کردستان ماندگار خواهد شد یا این جابجایی در روزهای آینده انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار