استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: نگاه امنیتی به کردستان در کشور و خارج از کشور وجود دارد در صورتی که کردستان امن‌ترین استان برای سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی است.
کد خبر: ۳۸۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹ 21 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی در دیدار وزیر اطلاعات با نخبگان و مدیران استان کردستان، اظهار کرد: نظام اسلامی با تمام سختی‌ها، امنیت و آرامش را برای مردم فراهم کرده و باید مردم را به آینده این نظام امیدوارتر کنیم.

وی گفت: هر چه به ایام انتخابات نزدیک می‌شویم تخریب دولت بیشتر می‌شود اما توجه نمی‌کنند که تخریب دولت در واقع تخریب نظام است.

استاندار کردستان تصریح کرد: نظام سلطه به دنبال این است تا به افکار عمومی این باور را القا کند که نظام اسلامی نمی‌‌تواند کارآمد باشد و در این شرایط افرادی از داخل کشور هم به این موضوع دامن می ‌زنند.

وی گفت: کردستان استانی با ظرفیت‌ها و سرمایه‌های خدادادی و طبیعی است، سرمایه‌‌ای که در کمتر استانی از کشور وجود دارد.

زاهدی افزود: سرمایه انسانی در کنار ظرفیت‌های خدادادی از دیگر توانایی‌ها و ظرفیت‌های کردستان است که باید از این توانمندی‌ها بیشتر بهره بگیریم چون می‌توانند به توسعه استان و کشور کمک کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی استان کردستان، اظهار کرد: سال 94 و 95 کردستان در حوزه پژوهش به عنوان استان برتر در کشور شناخته شد.

استاندار کردستان گفت: آغاز هوشمند کردن کارت سلامت به جای دفترچه بیمه از استان کردستان، نشان از ظرفیت‌های علمی بسیار خوبی است که در این استان وجود دارد.

وی افزود: فعالان سیاسی و اجتماعی کردستان به دور از جنجال‌های سیاسی، تلاش مضاعفی می‌‌کنند تا مردم را به حضور در عرصه انتخابات تشویق کنند و در یک فضای سالم فعالیت خود را در قالب تشکل‌های مردمی انجام دهند.

زاهدی خاطر نشان کرد: در دولت تدبیر و امید تشکیل سازمان‌های مردم نهاد و ایجاد دفتر نمایندگی و شاخه‌های احزاب و گروه‌های سیاسی افزایش قابل توجهی داشته است.

وی گفت: فعالان اقتصادی استان با مشکلات زیادی مواجه هستند و کار آنها با سایر استان‌ها متفاوت است.

استاندار کردستان افزود: نگاه امنیتی به کردستان در کشور و خارج از کشور وجود دارد در صورتی که کردستان امن‌ترین استان برای سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی است.

وی تصریح کرد: تلاش شده تا این فضا را بشکنیم و نیاز است کردستان بیشتر به کشور معرفی شود که استانی امن است و از ظرفیت‌های سرمایه ‌گذاری زیادی برخوردار است.

زاهدی با اشاره به مشکلاتی که به دلیل جنگ تحمیلی بر کردستان رفت و این استان را از توسعه زیرساخت‌ها محروم کرد، گفت: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در زمینه زیرساخت‌ها انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر حدود 610 میلیون دلار سرمایه‌ گذاری خارجی در کردستان در حال اجرا داریم.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
همشهرى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
ازجناب زاهدى مى پرسم اگر نطام و دولت درتفکر شما هم معنى هستند پس چرا همه را حدف کردى؟ مگر انها کارگزاران نطام نبودند؟ و شاید دست و پا را مىگرفتند و اهداف جناحى تامین نمى شد ؟ در منطق سالم نطام جناح معنى نمى دهد.. جناح بدنبال منافع است ولى نطام بدنبال ارزشهاست
اشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
مطالب فوق الدکر در واقع کارنامه کارگزاران دولت در کردستان است . خدا وکیلى چه دردى از مردم دوا شده است. .......
همه اش شعار و......
کاربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
مطالب فوق که به نقل از ایرنا منتشر شده است، در واقع خبر خبرگزاری فارس است
مدیر پایگاه کاربر محترم
با سلام
تابناک خبر سخنرانی استاندار کردستان را با ذکر منبع صحیح آن و البته لحاظ امانتداری منتشر کرده است.
آنچه شما مرقوم فرموده‌اید از دو حالت خارج نیست:
الف) تابناک خبر فارس را به اشتباه با نام ایرنا منتشر کرده باشد که مخاطبان عزیز با نگاهی به لینک زیر متوجه خواهند شد که این موضوع منتفی است.
http://www.irna.ir/kurdistan/fa/News/82439747
ب) خبر منتشر شده در ایرنا، خدای ناکرده از روی خبر فارس کپی یا احیاناً بازنویسی شده باشد که در این صورت، مسئولیتی متوجه تابناک نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار