امام جمعه ی گچساران : هر چه التماس کردم که این سقف کاذبی که شما دارید کار می‌کنید جواب نمی‌دهد هم برای سیستم صوتی مشکل ایجاد می‌کند و هم دوام ندارد و پیمانکار در جواب من گفت ببخشید من وظیفه ندارم به حرف شما گوش بگیرم، ناظر اداره راه و شهرسازی می‌تواند برای من تعیین تکلیف کند.
کد خبر: ۳۸۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ 21 February 2017
امام جمعه گچساران با بیان اینکه کارشناسان فنی معتقدند گنبد مصلی گچساران مشکل دارد و امکان ریزش وجود دارد گفت: آجرهای مصلی این شهر در حال ریزش است.

حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران اظهار داشت: یکی از نگرانی‌های که من و همه نمازگزاران شهرستان گچساران داریم بحث مصلی است.

وی عنوان کرد: پس از چند سال با چال‌هایی که وجود داشت و هزینه‌هایی که انجام شد و انتقادهایی که ما کردیم و برخی‌ها ناراحت شدند و نگرانی‌هایی که به وجود آمد متاسفانه هنوز هم بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دغدغه نمازگزاران تکمیل این مکان عبادی سیاسی است.

حجازی ابراز کرد: خدا عنایت می‌کند و رحمتش را نازل می‌کند ولی باران به داخل مصلی نفوذ می‌کند و داخل مصلی پر از آب می‌شود. سیستم صوتی نیز از دیگر مشکلات مصلی بوده که با وجود پیگیری‌های مکرر تاکنون به جایی نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: سید محمد لطیف حسینی مسئول هیئت امنای مسجد صاحب الزمان گچساران هستند وی آن زمان مسئول ستاد نماز جمعه بودند و با حاج اقا متقی کاشانی کار می کردند از قول وی مصلی از سال 64 کلنگ زنی شد و طرح احداث این مصلی در دستور کار قرار گرفت به نوعی 31 سال از تاریخ کلنگ زنی این پروژه می‌گذرد و هم اکنون آجرهای مصلی در حال ریزش است.

امام جمعه گچساران با طرح این پرسش که آیا به نظر شما هر نمازگزار مومنی نباید بگوید چرا بیت المال هدر می‌رود؟ افزود: ما که عنوان می‌کنیم دوستان نگران می‌شوند بعد هم بارها، بارها و بارها جلسه گرفته شد ولی هیچ اقدامی نشد من این مشکلات را به خطبه و خبرگزاری‌ها و خبرنگاران و صدا وسیما و ... نکشاندم.

حجازی تصریح کرد: مسئولان و متولیان امر وعده اتمام عملیات اجرایی مصلی را دوماهه می‌دهند ولی ماه‌ها از این وعده‌ها می‌گذرد و خبری از اتمام عملیات اجرایی نیست.

وی با بیان اینکه کارشناسان فنی معتقدند گنبد مصلی گچساران مشکل دارد و خطرناک بوده و امکان ریزش وجود دارد عنوان کرد: سقف کاذب مصلی سال گذشته کار شد و باید چندین سال دوام بیاورد ولی هم اکنون سقف دارد می‌ریزد در حالی همون موقع هرچه التماس کردم به جایی نرسید.

حجازی خاطرنشان کرد: هر چه التماس کردم که این سقف کاذبی که شما دارید کار می‌کنید جواب نمی‌دهد هم برای سیستم صوتی مشکل ایجاد می‌کند و هم دوام ندارد و پیمانکار در جواب من گفت ببخشید من وظیفه ندارم به حرف شما گوش بگیرم، ناظر اداره راه و شهرسازی می‌تواند برای من تعیین تکلیف کند.

امام جمعه گچساران به تاکید بر اینکه انتظار می‌رود اگر مسئولان و متولیان امر از رفع مشکلات مصلی عاجزند عملیات اجرایی را به مردم واگذار کنند اظهار داشت: برخی از نمازگزاران می‌گویند دیگر نمی‌خواهیم بیاییم نماز جمعه چون هر وقت حضور می‌یابیم متاسف و نگران می‌شویم از اینکه تا امروز روند احداث این بنا بسیار کند بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار