رئیس شرکت گاز شهرستان بانه خبر داد
رئیس شرکت گاز بانه از افت فشار گاز در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ 20 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، شیرکو خندانی در جلسه کمیته سوخت شهرستان بانه با اشاره به اینکه از ساعت 4 بعدازظهر روز یکشنبه وضعیت افت فشار گاز اعلام شده، اظهار کرد: در عرض نیم ساعت گاز تمامی جایگاه‌های سی ان جی سطح شهر قطع شده است.

وی گفت: برای اینکه شاهد قطع گاز خانوارهای سطح شهر نباشیم باید تمامی ادارات و ارگان‌های دولتی از بعدازظهر به بعد گاز مصرفی اداره خود را باید به صفر برسانند.

رئیس شرکت گاز بانه با اشاره به وضعیت مصرف گاز حال حاضر در بانه، تصریح کرد: تاکنون مشکل خاصی نداشته‌ایم اما شرایط چندان هم امیدبخش نیست.

وی گفت: گاز تمامی واحدهای صنعتی سطح شهرستان قطع شده و فقط چند واحد مرغداری که سوخت جایگزین ندارند قطع نشده است.

خندانی افزود: از همشهریان تقاضامندیم که افت فشار گاز را جدی بگیرند و از مصرف بی‌رویه جلوگیری کرده و در این شرایط از افت فشار بکاهند.

در این جلسه رئیس شرکت نفت بانه هم گفت: به تمامی فروشندگی‌های نفت سفید شهر اطلاع رسانی شده است که مخزن‌های نفت خود را پر کنند تا در صورت قطع گاز نفت سفید به آنان تعلق گیرد.

عبدالواحد بلالی، نحوه دریافت نفت سفید را آخرین فیش قبض گاز خانگی و فتوکپی مشخصات سرپرست خانوار دانست و اظهار کرد: به هر خانوار 60 لیتر نفت تعلق می‌گیرد که در صورت عدم دسترسی به جایگاه سوخت داخل شهر می‌توانند از نفتکش سیار سطح شهر نیز نفت مصرفی خود را تامین کنند.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار