معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در سال 97 برنامه فاخر کنگره 5400 شهید استان کردستان در استان برگزار می‌شود که تاکنون تشکیل 27 کمیته را برای بهتر برگزار شدن این کنگره تصویب کرده‌ایم.
کد خبر: ۳۸۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 19 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، ابراهیم حسینی در نشست هماهنگی کمیته اطلاع رسانی ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در سال 97 برنامه فاخر کنگره 5400 شهید استان کردستان در استان برگزار می‌شود که تاکنون تشکیل 27 کمیته را برای بهتر برگزار شدن این کنگره تصویب کرده‌ایم.

وی به نقش اثرگذار اصحاب رسانه، جراید، مطبوعات و رسانه‌ها در این مورد اشاره کرد و گفت: ما هم اکنون در نبرد فرهنگی با تهدیدات نرم دشمن قرار داریم که نقش رسانه در جهت مقابله با این تهدیدات بسیار پررنگ باید باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: در استان کردستان مفاخر و شخصیت‌های بزرگی داریم که متاسفانه ار آنها غفلت کرده‌ایم و در سطح ملی شناخته نشده‌اند.

وی گفت: همه شهرهای استان کردستان سرشار از قهرمانان شهید است که متاسفانه تاکنون آنچنان که در شان این شهداست به آنها نپرداخته‌ایم.

حسینی افزود: مطبوعات در راستای معرفی این چهره‌ها رسالت بسیار بزرگی بر دوش دارند و رسالت آنها همچون پیامبر (ص) و رساندن پیام خالق به مخلوق است.

وی اظهار کرد: با توجه به هجمه‌ای که دشمن علیه ما دارد هم اکنون اثرگذارترین، برنده‌ترین و پیشرفته‌ترین سلاح شهادت است که حتی برنده‌تر از سلاح اتمی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز باید مطبوعات ما نقش خود را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کنند و تقویت روحیه انقلابی، وحدت و انسجام جامعه، مقابله با اندیشه‌های انحرافی و ترویج روحیه ایثار و شهادت از جمله وظایف رسانه‌هاست.

وی با بیان اینکه شهید متعلق به قشر خاصی از جامعه از نیست و به همه تعلق دارد، افزود: در استان کردستان 67 خانواده دارای 3 شهید به بالا وجود دارد و درصدد هستیم یک هزار یادواره شهدا را در استان برگزار کنیم.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار