مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 786 هزار داوطلب در آزمون سراسری سال آینده خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 فردا یکشنبه اول اسفندماه فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۳۸۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶ 18 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، حسین توکلی با اشاره به ثبت نام بیش از 786 هزار داوطلب در آزمون سراسری سال آینده اظهار کرد: داوطلبان تا ساعت 24 فردا یکشنبه اول اسفندماه فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

وی گفت: با توجه به فراهم آوردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند مهلت ثبت نام در آزمون سراسری سال 1396 تا ساعت 24 روز یکشنبه (فردا) اول اسفندماه تمدید شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام برای آزمون سراسری سال 1396 نشده‌اند در این مهلت تمدید شده می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

توکلی افزود: همچنین داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت نام نموده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سایت سازمان آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org حداکثر تا ساعت 24 فردا یکشنبه اول اسفندماه سال جاری اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

وی خاطر نشان کرد: تا ساعت هشت صبح امروز شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1395 تعداد 786 هزار و 639 داوطلب در آزمون سراسری سال 1396 ثبت نام کرده‌اند.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار