مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج خبر داد
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج گفت: در راستای کاهش ترافیک، محل ایستگاه سه خط شهرک ساحلی، دوشان ـ گریزه و پردیس از پایین‌تر از سه راهی شهید نمکی به جنب خیابان فردوسی روبروی پارک سوار ناصر خسرو منتقل شد.
کد خبر: ۳۷۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 18 February 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، شکور صلواتی اظهار کرد: محل ایستگاه اتوبوس 3 خط شهرک ساحلی، دوشان ـ گریزه و شهرک پردیس که پایین‌تر از سه راهی شهید نمکی جنب پارکینگ طبقاتی واقع شده بود که با توجه به افتتاح پارکینگ طبقاتی و ایجاد ترافیک عامل نارضایتی شهروندان شده بود.

وی گفت : با هدف رفع معضل ترافیک و رفاه حال شهروندان جهت استفاده از این پارکینگ تغییر محل 3 ایستگاه اتوبوس درون شهری در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج تصریح کرد: با ارائه پیشنهاد از سوی این سازمان و کسب مجوز از شورای ترافیک محل ایستگاه این 3 خط به مجاور خیابان فردوسی روبروی پارک سوار ناصر خسرو منتقل شد.

وی گفت: مسیر حرکت اتوبوس‌ها در مسیر رفت این سه خط هیچ‌گونه تغییر نکرده و اتوبوس‌ها با هماهنگی راهنمایی و رانندگی با عبور از عرض خیابان فردوسی وارد خیابان شهید نمکی شده و بدون تغییر مسیر نسبت به جابجایی شهروندان اقدام می‌کنند.

صلواتی افزود: اما در مسیر برگشت اتوبوس‌ها در این سه خط با عبور از بلوار سید قطب و پل بعثت وارد بلوار کردستان شده سپس در ایستگاه جدید واقع در روبروی پارک سوار ناصر خسرو توقف می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار