‌ مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان:
تداوم بارش برف و برودت هوا در استان کردستان که از اوایل هفته گذشته آغاز شده است سبب تعطیلی اکثر مدارس شهرستان‌های این استان در نوبت صبح روز شنبه ۳۰ بهمن‌ماه شد.
کد خبر: ۳۷۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵ 17 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، بارش برف و برودت هوا در استان کردستان همچنان ادامه دارد و میزان بارش‌ها به جایی رسید که بار دیگر مدارس کردستان را به تعطیلی کشاند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با مهر اعلام کرد: به دلیل بارش شدید برف و لغزندگی معابر فردا شنبه مدارس نوبت صبح تعدادی از شهرستان های استان تعطیل است.

علیرضا منتشلو گفت: به دلیل بارش شدید برف، لغزندگی معابر و پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت شدید هوا و مسدود بودن برخی از مسیرهای روستایی، بنا به تصمیم و پیشنهاد فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش فردا شنبه نوبت صبح تعدادی از شهرستان های استان تعطیل است.

وی افزود: تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس شهرستان‌های سنندج، سقز، بانه، دیواندره، سروآباد، مریوان، بیجار، دهگلان، قروه و مناطق زیویه، کلاترزان، سریش آباد و کرانی در سطح شهر و روستا و در نوبت صبح تعطیل است .

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: مدارس روستایی بخش مرکزی شهرستان کامیاران و منطقه موچش در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند.

هفته گذشته هم طی چند روز مدارس شهرستان‌های مختلف استان کردستان به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار