معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی کردستان در مجموع دارای 10 مرکز تحقیقاتی است.
کد خبر: ۳۷۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 15 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، ابراهیم قادری در گفت‌و‌گو با ایسنا، از افزایش مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد و اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی کردستان در مجموع دارای 10 مرکز تحقیقاتی است که 5 مورد از آنها دارای موافقت اصولی، 3 مرکز مصوب قطعی و 2 مرکز هم دارای مصوبه دانشگاهی هستند.

وی مرکز تحقیقات بیماری‌های ریه و آلرژی، مرکز تحقیقات سرطان و ایمونولوژی و مرکز تحقیقات علوم اعصاب را از جمله مراکزی اعلام کرد که با موافقت اصولی وزیر بهداشت، به مراکز تحقیقاتی این دانشگاه افزوده می‌شوند.

معاون پژوهش دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به عملکرد مثبت و پیشرفت چشمگیر مراکز تحقیقاتی این دانشگاه، ابراز امیدواری کرد: مراکز جدید نیز بتوانند با پیشرفت خوبی فعالیت کنند.

وی از اعلام نتایج جدید رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی برتر دنیا مربوط به ماه ژانویه سال 2017 میلادی نظام رتبه بندی ESI خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای اولین بار در سال 2017 در نظام رتبه بندی ESI حائز رتبه شد.

قادری افزود: مبنای این رتبه بندی گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات یک درصد مقالات دارای بیشترین استنادات در پایگاه ISI WEB OF SCIENCES در فاصله 10 سال و 10 ماه ژانویه 2006 تا پایان اکتبر 2016 بوده که اطلاعات آن هر دو ماه یکبار روزآمد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 13 دانشگاه و موسسه علوم پزشکی کشور در این نظام رتبه بندی واجد رتبه هستند که دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای اولین بار در این نظام با کسب رتبه 13 را کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار