معاون جهاد کشاورزی کردستان خبر داد
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 43 صندوق اعتباری خرد زنان روستایی در استان راه اندازی شده است و 37 روستای استان از تسهیلات این صندوق بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۳۷۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 15 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، خالد جعفری در جلسه صندوق حمایت از توسعه کشاورزی کردستان اظهار کرد: 43 صندوق اعتباری خرد زنان روستایی در استان راه اندازی شده است و 37 روستای استان از تسهیلات این صندوق بهره‌مند هستند.

وی گفت: صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی اشتغال زنان روستایی را تضمین می‌کند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: هم اکنون 12 صندوق اعتباری خرد زنان روستایی در 10 روستای شهرستان دیواندره دایر است و 353 نفر از روستائیان عضو صندوق هستند.

وی میزان پس انداز صندوق اعتبارات خرد روستایی دیواندره را 766 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: هم اکنون یک میلیارد و 516 میلیون ریال پس انداز در این صندوق در گردش است و هر کدام از اعضاء می توانند 75 میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند.

جعفری افزود : صندوق‌های خرد روستایی استان هم اکنون با چهار میلیارد و 825 میلیون و 17 هزار ریال پس انداز در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه زنجیره تولید یک اولویت مهم در صندوق اعتبارات خرد و یک رویکرد بسیار مهم برای وزارت کشاورزی محسوب می‌شود اظهار کرد: صندوق باید افزایش سرمایه را از محل تملک دارایی‌ها پیگیری کند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار