تردد انواع تریلر و کشنده کامیون به دلیل بارش برف از امروز (چهار شنبه) تا پایان هفته در برخی جاده‌های اصلی کردستان ممنوع شد و طبق اعلام اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای استفاده از زنجیر چرخ در این محورها ضروری است.
کد خبر: ۳۷۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 15 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در بیشتر جاده‌های اصلی برای جلوگیری از بروز حوادث جاده‌ای اعمال و حداقل تا فردا صبح جمعه عبور هرگونه تریلر و کشنده کامیون از این جاده ممنوع است.

وی گفت: در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته نیز این محدودیت ترافیکی برای عبور تریلر و کشنده کامیون در مسیرهای سقز - بانه، بانه - سردشت، سنندج - دیواندره - سقز، سه راهی ایرانخواه به تکاب و سنندج به مریوان با توجه به بارش برف و کولاک شدید اعمال می‌شود.

مدرس‌گرجی با اعلام اینکه اکنون شاهد بارش برف و باران و کولاک در بیشتر محورهای استان کردستان هستیم از مردم درخواست کرد از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت حتما خودرو خود را مجهز به زنجیر چرخ کنند.

وی با اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی نیز ضروری است افزود: در گردنه های مریوان، دیواندره، سقز و بانه به علت وجود مه با کاهش دید افقی رانندگان مواجه هستیم.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان به حضور عوامل راهداری در طول محورهای اصلی استان نیز اشاره کرد و گفت: تیم‌های راهداری در محورهای استان مشغول فعالیت هستند.

وی همچنین از مسدود بودن محور مریوان سقز به دلیل کولاک شدید از شامگاه سه شنبه خبر داد و افزود: گردنه ژالانه نیز که همزمان با این محور به علت سقوط بهمن مسدود شده بود صبح امروز بازگشایی شده است.

مدرس‌گرجی خاطر نشان کرد: در گردنه ژالانه 2 دستگاه لودر راهداری زیر برف گیر کرده بودند که شب گذشته یک دستگاه از زیر برف بیرون آورده شد و هم اکنون راهداران درحال بیرون آوردن دستگاه دوم هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار