مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی کردستان خبر داد
مدیر تنظیم بازار و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی کردستان از خریداری یک‌هزار 800 تن سیب و پرتقال برای شب عید در کردستان خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در زمینه تامین میوه شب عید در استان نداریم.
کد خبر: ۳۷۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 14 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، شهریار حنیفی در دوازدهمین جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز کردستان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد از خریداری یک‌هزار 800 تن سیب و پرتقال برای شب عید در کردستان خبر داد و اظهار کرد: هیچ مشکلی در زمینه تامین میوه شب عید در استان نداریم.

وی گفت: برای خرید 900 تن سیب درختی قرار داد بسته شده و محصول نیز به داخل استان حمل شده است و در بحث پرتقال نیز در حال ورود 900 تن پرتقال به استان هستیم.

مدیر تنظیم بازار و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: سیب و پرتقال خریداری شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در زمان مشخص و تعیین شده بر اساس جمعیت هر شهرستانی توزیع و در 75 غرفه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مدیر تنظیم بازار و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه قیمت تمام شده عرضه میوه شب عید را به شورای اقتصادی اعلام کرده‌ایم، گفت: این شورا قیمت را اعلام می‌کند و قطعا زیر قیمت بازار خواهد بود.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی در استان کردستان تا به امروز در بحث تنظیم بازار در خصوص تولید و قیمت‌های عمده‌فروشی مشکلی نداشته است، گفت: میوه‌های خریداری شده به لحاظ کمی و کیفی بسیار مناسب است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار