جانشین اداره کل حفظ آثار کردستان خبر داد
جانشین اداره کل حفظ آثار کردستان گفت: پیکر 8 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با دهه دوم فاطمیه «دوازدهم اسفندماه» در کردستان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 14 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام که در سالن جلسات لشکر عملیاتی22 بیت‌المقدس کردستان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ دوم پاسدار رمضان رسولی با تسلیت ایام فاطمه اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری ابدان مطهر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرهای استان کردستان در تاریخ دوازدهم اسفند همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرهای سنندج، سقز، قروه و دلبران میزبان پیکر مطهر این شهدا هستند گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد، پیکر یکی از شهدا در لشکر 22 بیت‌المقدس، 3 پیکر در شهرستان سقز، 2 پیکر در دانشگاه آزاد واحد قروه و 2 پیکر در شهر دلبران به خاک سپرده خواهند شد.

جانشین اداره کل حفظ آثار کردستان تصریح کرد: مراسم استقبال و تشییع شهدا اختصاص داده شده به هر شهرستان در تاریخ های که متعاقباً اعلام خواهد شد برگزار می‌شود.

دفاع پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار