مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد خبر داد
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد گفت: در اثر واژگون شدن یک دستگاه خودروی سواری پیکان و سقوط آن به رودخانه در مسیر سنندج به سروآباد 4 نفر جان خود را از دست دادند و 2 نفر دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۳۷۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵ 09 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، ایوب غلامی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پیکان با 6 نفر سرنشین که اعضای 2 خانواده بودند، ساعت 15 و 30 دقیقه عصر امروز در مسیر سنندج به سروآباد در نزدیکی روستای «برقرو» از توابع بخش «کلاترزان» شهرستان سنندج واژگون شده و به داخل رودخانه سقوط کرد.

وی گفت: پس از اینکه اهالی روستای «برقرو» این حادثه را مشاهده می‌کنند با مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان سروآباد تماس می‌گیرند و بلافاصله 2 اکیپ به محل حادثه اعزام می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد تصریح کرد: نیروهای فوریت پزشکی به همراه تیم‌های امدادی و کمک مردم روستای «برقرو» موفق به بیرون کشیدن خودروی سواری از داخل رودخانه شدند.

وی گفت: متاسفانه 4 نفر از سرنشینان این خودرو که شامل 2 زن 25 ساله، یک کودک 5 ساله و یک مرد 31 ساله می‌شود بر اثر شدت جراحات و خفگی در زیر آب جان خود را از دست دادند و 2 سرنشین دیگر، یک دختر سه ساله و یک جوان 20 ساله جان سالم به در برده و توسط فوریت‌های پزشکی نجات پیدا کردند.

غلامی با اشاره به اینکه به احتمال قوی این 2 نفر از داخل خودرو به بیرون پرتاب شده بودند، گفت: کشته‌شدگان به سردخانه بیمارستان شهید چمران سروآباد منتقل شده و زخمی‌شدگان هم به اورژانس انتقال یافته و تحت مداوا قرار گرفتند که وضعیت کنونی آنها مطلوب گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار