مدیرکل نوسازی مدارس کردستان خبر داد
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر 15 مدرسه با 60 کلاس درس با پنج هزار و 754 مترمربع فضای آموزشی در استان کردستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 09 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، شهرام سعیدی در مراسم افتتاح مقاوم‌سازی دبستان بوعلی وینسار از توابع اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر 15 مدرسه با 60 کلاس درس با پنج هزار و 754 مترمربع فضای آموزشی در استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: برای 15 مدرسه مقاوم سازی و نوسازی کردستان اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال هزینه شده که از این تعداد یک مدرسه مقاوم سازی و 14 مدرسه دیگر احداث شده بودند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان تصریح کرد: امسال 59 پروژه نوسازی و مقاوم‌سازی با 291 کلاس درس با مجموع زیربنای 30 هزار و 631 متر مربع با اعتبار 255 میلیارد ریال در استان کردستان به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه میانگین مقاوم سازی در قروه سه برابر میانگین متوسط استانی است، گفت: اگر در سطح استان 16 منطقه آموزشی را به میانگین 2. 6 درصد تقسیم کنیم زیربنای اختصاص مقاوم سازی در قروه 5. 17 درصد است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار