در پی بارش برف و کاهش شدید دما
مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: کردستــانی‌ها دیروز با تجربه دمای 14 درجه زیر صفر، یازده میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده و رکورد مصرف امسال را شسکتند.
کد خبر: ۳۷۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 04 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، احمد فعله‌گری اظهار کرد: کردستــانی‌ها دیروز با تجربه دمای 14 درجه زیر صفر، یازده میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده و رکورد مصرف امسال را شسکتند.

وی با اشاره به اینکه این میزان نسبت به هفته قبل 20 درصد افزایش داشته است گفت: از ابتدای سال تاکنون، 2 میلیارد و 765 میلیون مترمکعب گاز در کردستان مصرف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل در بخش خانگی، 5 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: پیش بینی می شود، کُردستانیها امسال سه میلیارد متر مکعب گاز مصرف کنند که این میزان نسبت به مدت سال قبل، 15 درصد رُشد دارد.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان به اهمیت صرفه جویی در مصرف گاز اشاره و تصریح کرد: اگر هر مشترک کردستانی، یک درجه دمای منازل خود را کاهش دهد، روزانه 60 میلیون مترمکعب در مصرف گاز صرفه‌جویی می‌شود.

وی گفت: با وجود کاهش دما و افزایش مصرف گاز در استان کوهستانی کردستان، تاکنون قطعی گاز نداشته‌ایم، ولی در شهرهای سروآباد، مریوان و کامیاران با افت فشار گاز محدود مواجه بوده‌ایم که با صرفه جویی، این افت قابل جبران است.

صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار