عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خبر داد
عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از آغاز ثبت‌ نام انتخابات شوراها از ۲۳ اسفند با توجه به مصوبه روز گذشته پارلمان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ 02 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، علی‌اصغر سلیمی با اشاره به مصوبه روز گذشته (چهارشنبه 13بهمن) پارلمان درباره طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای شهر و شهرداران، اظهار کرد: بر اساس این مصوبه مجلس، 23 اسفند ثبت نام از داوطلبان برای حضور در شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 96 آغاز می‌شود.

وی گفت: پیش از این تاریخ 30 اسفند برای ثبت‌نام داوطلبان در نظر گرفته شده بود که به دلیل هم زمانی این تاریخ با تعطیلات عید نوروز این زمان به 23 اسفندو به مدت یک هفته تعیین شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه شورای نگهبان و وزارت کشور با تعیین این زمان موافق بودند، تصریح کرد: در جلسات متعدد با وزارت کشور این طرح از سوی کمیسیون تدوین و در صحن علنی مجلس مصوب شد.

وی گفت: در جلسه‌ای که هفته گذشته اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها با برخی اعضای شورای نگهبان داشته‌اند آنها نیز به صورت ضمنی با تعیین این تاریخ برای ثبت‌نام انتخابات شوراها موافقت کرده‌اند.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار