«حسین فیروزی» لیاقت آن را نداشت که ایثارگران از دستش تندیس بگیرند
آزاده و جانباز ‌کردستانی ‌با اشاره به اهانت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان و خانه‌نشین کردن‌ ۴۰ روزه‌اش توسط این مقام مسئول از وی به شدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۳۷۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 02 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، عطاالله رحمانی‌آبیدر ظهر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان در امور ایثارگران که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، پشت تریبون قرار گرفت و به شدت از «حسین فیروزی» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، انتقاد کرد.

وی با اشاره به وضعیت خود در دوران اسارت اظهار داشت: زمانی که خانواده من نامه به اردوگاه می‌فرستادند و در آن نامه واژه «برادر سرافراز» نوشته بودند، دشمن روی سرافراز خط می‌کشید و در آن موقعیت احساس شرمساری می‌کردم.

آزاده و جانباز 30 درصد کردستانی با بیان اینکه در دوران پس از اسارت هم یک بار احساس شرمساری کرده است، گفت: این احساس زمانی به بنده دست داد که «حسین فیروزی»، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، خطاب به من گفت نمی‌دانستم که آنقدر «نامحترم» هستید.

وی به دلیل خطاب قرار گرفتنش با آن عبارت ناشایست از سوی معاون استاندار کردستان اشاره کرد و افزود: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان 40 روز بنده را خانه‌نشین کرده بود و من هم به آن اعتراض کردم!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در حاشیه این مراسم خطاب به آزاده و جانباز 30 درصد کردستانی اظهار داشت: بنده واقعاً یادم نمی‌آید!

رحمانی آبیدر در جواب به اظهارات معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان افزود: آقای فیروزی بنده دروغی در کارم نیست و حاضرم دست بر روی قرآن بگذارم.

«حسین فیروزی» لیاقت آن را نداشت که ایثارگران از دستش تندیس بگیرند

در پایان مراسم عطاالله رحمانی‌آبیدر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج اظهار داشت: آزاده و جانباز 30 درصد هستم و زمانی که بنده را از پست مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان برکنار کردند، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان 40 روز من را خانه‌نشین کردند.

وی گفت: زمانی که ابلاغ «دفتر معاونت اداره‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان» را برای بنده نوشته بودند و من هم به دنبال امضای آن ابلاغ نزد حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان رفتم، گفت که فکر نمی‌کردم آنقدر «نامحترم» هستید و گرنه شما را برای آن پست معرفی نمی‌کردم!

آزاده و جانباز 30 درصد کردستانی تصریح کرد: «حسین فیروزی» لیاقت آن را نداشت که امروز خدمتگزاران و ایثارگران از دستش لوح و تندیس بگیرند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نادريان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
آفرين آبيدر .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار