مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: از امروز تا روز دوشنبه هفته آینده دمای هوا کاهش محسوسی یافته و شرایط یخبندان زمستان را در سطح استان خواهیم داشت.
کد خبر: ۳۷۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 02 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، محمدطالب حیدری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های عددی، تأثیر موج ناپایدار را تا عصر امروز پنج‌شنبه بر استان نشان می‌دهد که با پوشش ابر، مه، بارش برف، کاهش دما و در ارتفاعات کولاک برف همراه است.

وی گفت: بیشترین فعالیت بارشی این سامانه در بانه، سقز، بخش شمالی ارتفاعات چهل چشمه، زرینه، دیواندره، بیجار و تا حدودی مریوان به شکل برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی کردستان تصریح کرد: از عصر امروز پنج‌شنبه از فعالیت بارشی سامانه مذکور کاسته شده و از روز جمعه هفته جاری تا صبح دوشنبه هفته آینده هوای استان آرام و پایدار خواهد بود.

وی گفت: از امروز تا دوشنبه هفته آینده دمای هوا به ویژه در طول شب و ساعات اولیه صبح کاهش محسوسی یافته و شرایط یخبندان زمستان را در سطح استان خواهیم داشت.

حیدری وضعیت هوای امروز را ابری و مه‌آلود همراه با بارش برف، وزش باد، کولاک برف در ارتفاعات، کاهش دما از عصر و کاهش ابر و بارش پیش‌بینی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار