«همه باید در فکر اعتلای کشور باشیم و این مهم تنها با همدلی و هم‌افزایی محقق می‌شود»
استاندار کردستان در نخستین روز از دهه مبارک فجر گفت: همه ما باید با در نظر گرفتن منافع ملی در فکر پیشرفت و اعتلای کشور باشیم و این مهم تنها با تلاش، همدلی و هم‌افزایی بیشتر محقق می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 31 January 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در آیین گلیانگ انقلاب اسلامی در مدرسه دخترانه فرزانگان استعدادهای درخشان در سنندج با بیان اینکه در هیچ جای دنیا انقلابی نظیر انقلاب اسلامی وجود ندارد اظهار کرد: بر خلاف انقلاب‌های بزرگ در دنیا که معمولاً توسط اقشار و بخش‌هایی از مردم یا نخبگان به سرانجام می‌رسد در انقلاب ما همه اقشار حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در بدو انقلاب همه مردم تحت لوای یک پرچم و یک رهبری واحد این انقلاب را به پیروزی رساندند گفت: باید همیشه به یاد داشته باشیم که قدرت وپیروزی ما در باهم بودن است و باید علارغم داشتن سلایق متفاوت به منافع ملی و مصالح کشور فکر کنیم.

استاندار کردستان خدمات بزرگ و گسترده نظام به مردم در طول سالیانی که از عمر انقلاب گذشته است را یادآوری و تصریح کرد: برخی از خدمات صورت گرفته به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست، برای نمونه میزان باسوادی مردم در قبل از انقلاب در کشور 28 درصد بود که این میزان هم اکنون به بالای 92 درصد رسیده است.

وی به تلاش دشمنان در راستای ناکارآمد نشان دادن نظام اشاره کرد و گفت: ما باید با بیان واقعیت‌ها و پرهیز از بزرگنمایی تلاش کنیم خدمات نظام را به خوبی بازتاب داده و نظام را در انظار بیگانگان قدرتمند و کارا نشان دهیم.

زاهدی افزود: همه ما باید شرایط قبل از انقلاب را به خوبی برای نسل‌های بعد از انقلاب ترسیم کرده و شرایط حال حاضر کشور و اقدامات انجام شده را برای آنان توضیح دهیم تا بتوانند هر دو وضعیت را به خوبی مقایسه کنند.

وی رمز موفقیت و رسیدن کشور به قله‌های عظمت و افتخار را در حفظ وحدت و توجه به منافع عمومی دانست و اظهار کرد: همه ما باید با در نظر گرفتن منافع ملی در فکر پیشرفت و اعتلای کشور باشیم و این مهم تنها با تلاش، همدلی و هم‌افزایی بیشتر محقق می‌شود.

استاندار کردستان با تبریک آغاز سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را جزو سرنوشت سازترین روزهای تاریخ کشور دانست و گفت: طی مدت 10 روز پایه‌های نظام 2500 ساله شاهنشاهی فروریخت و نظام مردمی جمهوری اسلامی پی ریزی شد و این مهم تنها با حضور گسترده مردم میسر شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهرى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
مثل اىنکه ان کسى که نىروهاى موثر و باتجربه را که سلىقه و خط شان با جناب استاندار منطبق نبود را خوزروخان حدف کرد نه جناب زاهدى. که حالا در استانه انتخابات دم.از همه مىزند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار