زنگ گلبانگ انقلاب با حضور مسئولان و دانش‌آموزان در مدارس مختلف استان کردستان به صدا درآمد.
کد خبر: ۳۷۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 31 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، زنگ گلبانگ انقلاب با حضور مسئولان و دانش‌آموزان در مدارس مختلف استان کردستان به صدا درآمد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ گلبانگ انقلاب که در دبیرستان دخترانه فرزانگان سنندج برگزار شد و مهر خبر آن را منتشر کرد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات بین‌المللی را تغییر داد.

وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب که هم در صحنه داخلی و هم بین‌المللی تاثیرات زیادی به همراه داشت، ایجاد خودباوری در ملت ایران بود.

رشید قربانی تصریح کرد: کشورمان بیش از ۲۰۰ سال در حاکمیت قاچار و پهلوی بود و حکمرانان در نظام شاهنشاهی برای حفظ حاکمیت خود در ذهن مردم ناتوانی و عدم موفقیت را ایجاد کرده بودند.

وی گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران دارای سه ویژگی برجسته شامل اعتماد به خدا، مردم و خودشان بود و همین خصلت ارزشمند را هم در ملت ایران ایجاد کردند.

قربانی افزود: هر فردی که دارای اعتماد به نفس باشد می تواند هر مانعی را بر سر راه خود بردارد و اگر شخصی تفکر و ذهنیت نتوانستن را داشته باشد با وجود مهیا بودن تمامی امکانات و تجهیزات قادر به انجام موفق کارها نخواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: در جامعه ما با ظهور انقلاب اسلامی ایران روحیه اعتماد به نفس در مردم ایجاد شد و همین مسئله منجر به موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف از جمله انرژی هسته‌ای، علم و تکنولوژی و تجهیزات نظامی شد.

وی گفت: بسیاری از سیاست‌های دشمنان کشورمان که برای ملت ما پیش بینی کرده بودند به انزوا کشیده شد و این نشان می‌دهد مردم ما به خودباوری رسیدند و می‌توانند ملتی برتر در دنیا باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار