توسط معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان انجام شد
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: با خروج سامانه بارشی از استان، هوای سرد و یخبندان در کردستان حاکم می‌شود و احتمال می رود دمای هوا در برخی از مناطق استان به 20 درجه سانتیگراد زیر صفر برسد.
کد خبر: ۳۶۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 29 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، علی پناهی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در شبانه روز گذشته حداقل دمای هوای استان 11 درجه کاهش پیدا کرد و بیشترین بارندگی استان از مریوان به میزان 70میلیمتر گزارش شده است.

وی گفت: با خروج سامانه بارشی از استان دمای هوای تا 11 درجه کاهش پیدا کرده و در شبانه روز گذشته زرینه با منفی 16.1درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر استان بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان تصریح کرد: در همین مدت سقز با دمای منفی 14 و هزارکانیان دیواندره با دمای منفی 9.2 درجه سانتی‌گراد بعد از زرینه سردترین شهرهای استان بودند.

وی با اشاره فعالیت سامانه بارشی طی 2 روز گذشته در کردستان نیز گفت: در این مدت بیشترین بارش در مریوان به میزان 70 میلیمتر، سلین 69، سروآباد 57، کامیاران 43، بانه 34 و سنندج 30 میلیمتر بوده است.

پناهی افزود: با توجه به کاهش دمای هوا بخش زیادی از بارش ها به صورت برف بوده و هم اکنون بیشترین میزان برف در مریوان 43 سانتیمتر، بانه 35، کامیاران21 و سنندج هشت سانتیمتر است.

وی اظهار کرد: با خروج این سامانه، هوای سرد و یخبندان در کردستان حاکم می شود و احتمال می رود دمای هوا در برخی از مناطق استان به 20 درجه سانتیگراد زیر صفر برسد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: در این مدت سلین با دمای 6 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار