مدیر راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان:
مدیر راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: طبق تصمیم مسئولان تا اطلاع ثانوی عبور انواع تریلر و کامیون کشنده در تمامی محورهای استان ممنوع شده است.
کد خبر: ۳۶۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 28 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، محمدراشد مدرس‌گرجی در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه به دلیل کولاک شدید و احتمال سقوط دوباره بهمن، جاده مریوان سقز بسته شد اظهار کرد: این مسیر به طول 130 کیلومتر یکی از مسیرهای سخت گذر استان بوده که از بامداد امروز به دلیل کولاک شدید و احتمال سقوط بهمن مسدود شد.

وی گفت: این مسیر روز گذشته نیز به دلیل سقوط بهمن در گردنه «کانی کون» مسدود شده بود که با تلاش ماموران بازگشایی شد.

مدیر راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان تصریح کرد: طبق تصمیم مسئولان تا اطلاع ثانوی عبور انواع تریلر و کامیون کشنده در تمامی محورهای استان ممنوع شده است.

وی گفت: با حضور عوامل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و انجام عملیات برفروبی و نمک پاشی تردد در جاده‌های بین شهری با زنجیر چرخ ممکن است.

مدرس‌گرجی افزود: رانندگان با توجه به تداوم هوای سرد و یخبندان در استان با احتیاط رانندگی کنند و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی گفت: هم‌اکنون 700 مامور راهدار در 30 راهدارخانه ثابت و سیار برای ارایه خدمات به رانندگان در جاده‌های استان مستقر شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار