جانشین فرمانده سپاه کردستان تشریح کرد
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از اجرای 2 هزار و 150 برنامه در 154 سرفصل در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 28 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، سردار حمزه فلاح در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه مبارک فجر سپاه بیت‌المقدس در استان کردستان، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر دهه تقویت اعتماد به نفس است چون توانمندی‌های داریم که در طول عمر انقلاب اثبات شده است.

وی به برنامه‌های دهه فجر سپاه بیت‌المقدس در استان کردستان اشاره کرد و گفت: در این ایام 2 هزار و 150 برنامه در قالب 154 سرفصل در سطح استان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: 9 برنامه قبل از دهه فجر برگزار می‌شود و 50 برنامه آن برنامه شاخص است که در طول ایام دهه فجر در استان برگزار خواهد شد.

وی گفت: برگزاری دوره اساتید و فرهنگیان به عنوان فرماندهان جنگ نرم، یادواره شهدای روحانی، گلباران تمثال امام راحل و رهبری و نواختن زنگ انقلاب در تمامی مدارس از برنامه‌های سپاه در کردستان است.

فلاح، همایش استانی زینبیون، محفل ادبی و تجلیل از شاعران ارزشی کرد در دیواندره، غبارروبی و عمران شانی مزار شهدا، همایش پیاده روی خانوادگی در کل استان، اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنوب و غرب و افتتاح 10 پروژه محرومیت‌زدایی در بانه را از دیگر برنامه‌های شاخص ایم دهه فجر در کردستان برشمرد.

وی افزود: تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی، تجلیل از جهادگران برتر و گروه‌های جهادی فعال استان، جشنواره استانی مولودی خوانی و دف نوازی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری جشنواره اقوام در بانه و افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در تمامی شهرستان‌های کردستان از دیگر برنامه‌های شخصی است که در طول دهه فجر در کردستان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره شهدا در کل استان، برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه کارگردانی، افتتاح نمایشگاه ترویج پوشش اصیل کردی، توزیع دو هزار جلد کتاب ساحت سبز و کوهپیمایی پایوران در کردستان در دهه فجر برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار