مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کردستان خبر داد
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کردستان گفت:از باتدای امسال تا پایان دی‌ماه 20 واحد صنعتی و تولیدی راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سطح استان کردستان، مجدداً راه اندازی شده و هم اکنون به فعالیت مشغولند.
کد خبر: ۳۶۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 25 January 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کردستان ، شاهو حاجبی با اشاره به عملکرد شرکت شهرکهای صنعتی کردستان در زمینه جذب تسهیلات طرح رونق واحدهای تولیدی از محل ثبت نام در سایت بهین یاب ، از راه اندازی مجدد 20 واحد تولیدی و صنعتی راکد و غیرفعال که عمدتاً از تسهیلات مذکور استفاده نموده‌اند خبر داد.

وی ضمن تقدیر از تعامل بانک‌های عامل استان کردستان در خصوص جذب و پرداخت تسهیلات مذکور، خواستار همراهی و مساعدت بیشتر بانکها با واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کردستان اظهار امیدواری کرد با توجه به مدت اندک باقیمانده تا پایان سال 95 زمینه جذب حداکثری تسهیلات طرح رونق توسط واحدهای تولیدی و صنعتی استان فراهم شود.

وی از نحوه برخورد با موضوع تامین وثایق مورد نیاز و عدم وحدت رویه بانکی در زمینه پرداخت تسهیلات، به عنوان مهمترین عامل بازدارنده جذب منابع مالی در استان یاد کرد و گفت: بخشی از مشکلات مذکور در قالب برگزاری جلسات مستمر با مسئولین استان و مدیران محترم بانکی برطرف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار