مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: از 13 هزار کلاس درس در استان کردستان 3 هزار و 500 کلاس درس هوشمندسازی شده است.
کد خبر: ۳۶۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 24 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، رشید قربانی در جمع مردم روستاهای منطقه ژاورود بخش مرکزی شهرستان سروآباد با بیان اینکه کمترین آمار هوشمندسازی کلاس‌های درس در استان کردستان مربوط به شهرستان سروآباد است اظهار کرد: از 13 هزار کلاس درس در استان کردستان 3 هزار و 500 کلاس درس هوشمندسازی شده که از این تعداد بیش از 2 هزار و 800 کلاس درس به همت خیرین هوشمند سازی شده است.

وی گفت: طرح هوشمندسازی مدارس تاکنون در 60 کلاس درس شهرستان سروآباد انجام شده که در صورت اعلام آمادگی خیرین هوشمندسازی کلاس‌های درس این شهرستان افزایش خواهد یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به پوشش کامل تحصیلی در تمام نقاط کشور اشاره و تصریح کرد: اختصاص نیرو به روستاهایی مانند یوژنان از توابع بخش مرکزی شهرستان که تنها 2 دانش آموز دارند، بیانگر توجه ویژه مسئولین به سوادآموزی است که این مهم از برکات نظام و انقلاب اسلامی است.

وی به نبود تنوع رشته‌های تحصیلی در برخی از مدارس شهرستان سروآباد اشاره کرد و گفت: با توجه به کاهش آمار دانش‌آموزان در برخی از مدارس روستاهای این شهرستان امکان تنوع رشته در این مدارس وجود ندارد و تنها در شبانه روزی‌های سطح شهرستان با شرط افزایش دانش‌آموزان امکان تنوع رشته‌های تحصیلی فراهم خواهد شد.

قربانی از تجهیز خوابگاه شبانه‌روزی روستای پایگلان تا پایان سال خبر داد و افزود: اعتباراتی در اختیار اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کردستان برای تجهیز برخی از مدارس این شهرستان گذاشته خواهد شد.

وی به مقاوم سازی مدارس نیز اشاره کرد و گفت: در برنامه ششم توسعه اعتبارات بسیار خوبی برای مقاوم‌سازی مدارس در نظر گرفته شده که در صورت تخصیص این اعتبارات بسیاری از مدارس استان کردستان مقاوم‌سازی خواهد شد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار