رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان مطرح کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از اولویت‌های این دانشگاه، بعد از اتمام بیمارستان کوثر، بهره‌برداری از بیمارستان در دست ساخت سقز در دهه فجر سال 96 است.
کد خبر: ۳۶۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 18 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، سیامک واحدی در نشست هم اندیشی برای حل مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان سقز در سالن اجتماعات بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) این شهر اظهار کرد: حرکت به سمت خصوصی‌سازی، جذب و تشویق خیران حوزه سلامت و آموزش و توانمندی نیروی انسانی، از اولویت‌های کاری این دانشگاه است.

وی با اشاره به اهمیت کاهش تصدی‌گری دولت در حوزه خدمات سلامت و بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی در راستای جذب تسهیلات و در اختیار قرار دادن امکانات برای فعال کردن بیشتر بخش خصوصی تلاش خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: بخش خصوصی حوزه سلامت و بهداشت باید با ارائه خدمات خوب و با قیمت مناسب و رقابت سالم و سازنده با بخش دولتی، فعالیت بیشتری در استان داشته باشد.

وی گفت: از دیگر اولویت‌های این دانشگاه، بعد از اتمام بیمارستان کوثر، بهره‌برداری از بیمارستان در دست ساخت سقز در دهه فجر سال 96 است.

واحدی با اشاره به بررسی‌های انجام شده، افزود: حضور جراح مغز و اعصاب، تاسیس مرکز شیمی درمانی و دانشکده پرستاری برای شهرستان سقز، به جد پیگیری می‌شود.

منبع: ایرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار