مدیرکل استاندارد کردستان خبر داد
مدیرکل استاندارد کردستان گفت: هر کدام از شهربازی هایی که استاندارد لازم را نداشته باشند پلمب خواهند شد کما اینکه تعدادی به دلیل نداشتن استانداردهای لازم پلمب شده‌اند.
کد خبر: ۳۶۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 18 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، منصور لهونیان در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: وجود تجهیزات بازی غیراستاندارد در مهدهای کودک استان از مشکلات اساسی است و متاسفانه تعدادی شهربازی نیز به دلیل نداشتن استانداردهای لازم پلمب شده‌اند.

وی با بیان اینکه شهربازی‌های سرپوشیده متعددی در سطح استان وجود دارد، به شرایط نامساعد و بدون ایمنی آنها اشاره کرد و گفت: به دلیل کمبود فضای لازم، عدم تحمل بار دستگاه‌های بازی، عدم رعایت متراژ اطراف هر وسیله بازی، نداشتن استاندارد لازم دستگاه‌ها، این مکان‌ها از لحاظ ایمنی استاندارد لازم برخوردار نیستند.

مدیرکل استاندارد کردستان تصریح کرد: برای ایجاد محل کسب و کار و دایر کردن شهربازی دارای گواهی استاندارد مجوز شهرداری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه وسایل بازی مهدکودک‌ها هم استاندارد لازم را ندارد، گفت: این انتظار را از شوراهای شهر و روستا و روستائیان استان داریم که در این راستا بازوی کمکی برای اداره کل استاندارد باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار