یادواره سرداران و 220 شهید بمباران 28 دی سال 65 سنندج در سالن شهدای گمنام سپاه این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 17 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، یادواره سرداران و 220 شهید بمباران 28 دی سال 65 سنندج در سالن شهدای گمنام سپاه این شهر برگزار شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در این آیین گفت: زنده نگه داشتن نام، یاد و راه شهدا به فرموده رهبر معظم انقلاب کمتر از شهادت نیست و از این رو گرامیداشت یاد شهدا در قالب یادواره‌ها هر سال در استان برگزار می‌شود.

محمد سلیمانی به بمباران 28 دی سال 65 سنندج اشاره کرد و افزود: روز 28 دی سال 65 رژیم بعثی عراق 18 نقطه از شهر سنندج را مورد حمله هوایی قرا داد و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرد.

وی اظهار کرد: هدف اصلی رژیم بعث از بمباران مناطق مسکونی کشور بویژه شهرهای استان کردستان ایجاد موج نارضایتی مردم علیه نظام و انقلاب بود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا با امنیت ما گره خورده و برگزاری یادواره و تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما را در برابر هجمه های دشمنان ایمن خواهد کرد.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان دستگاه متولی خدمت به شهدا و ایثارگران به خانواده‌ها و بازماندگان شهدای این واقعه نیز در زمینه های مختلف مسائل معیشتی، اجتماعی و فرهنگی خدمات ارائه می‌دهد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار