مدیرکل سازمان اموال تملیکی کردستان گفت: 55 میلیون نخ سیگار، 100 هزار دستگاه گوشی، یک میلیارد ثوب لباس، یک هزار دستگاه تلویزیون، 100 دستگاه کولر از جمله کالاهایی است که در انبارهای این سازمان نگهداری شده است.
کد خبر: ۳۶۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 16 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، محمد الله‌مرادی در یازدهمین جلسه اصلی برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز کردستان اظهار کرد: هم اکنون حدود سه هزار میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده در انبارهای این سازمان دپو شده و سازمان به دنبال فروش برخی از این اموال است.

وی گفت: هم اکنون حکم فروش یک هزار میلیارد ریال از این کالاها توسط نهادهای قضایی صادر شده و در انتظار دستورالعمل ستاد کشوری مبارزه با کالای قاچاق و مصوبه های دولت هسیتم.

مدیرکل سازمان اموال تملیکی کردستان تصریح کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی امسال یک هزار و 850 پرونده مربوط به این سازمان را تشکیل داده که از این تعداد 570 مورد حکم فروش اموال خورده و بقیه نیز در جریان هستند.

وی با بیان اینکه امسال حدود 30 میلیارد ریال از کالاهای قاچاق کشف شده به فروش رفته گفت: 35 تن نیز کالاهای غیر قابل مصرف در یک هزار و 150 ردیف از جمله لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی منهدم شده و 20 میلیارد ریال کالا نیز به صاحبان آنان استرداد شده است.

الله‌مرادی با اشاره به اینکه انبارهای این سازمان هم اکنون درحال تکمیل ظرفیت هستند افزود: باید تدبیری از سوی مسئولان اندیشیده شود تا تمامی کالاهایی که کیفیت آنها از سوی سازمان استاندارد تایید شده برای مصرف به دست مردم برسد.

وی اظهار کرد: 55 میلیون نخ سیگار، 100 هزار دستگاه گوشی، یک میلیارد ثوب لباس، یک هزار دستگاه تلویزیون، 100 دستگاه کولر از جمله کالاهایی است که در انبارهای این سازمان نگهداری شده است.

مدیرکل سازمان اموال تملیکی کردستان گفت: ماهانه حدود 32 دستگاه خودرو که از قاچاقچیان کشف و ضبط شده به فروش می‌رسد و هم اکنون اموال غیر منقول نگهداری شده از جمله خودروها در این سازمان حدود یک هزار و 500 فقره است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار