سرپرست دفتر امور روستایی استانداری کردستان خبر داد
سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان گفت: از محل اعتبارات معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، مبلغ 2 میلیارد تومان برای احداث 4 جاده روستایی در 3 شهرستان کردستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۳۶۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 15 January 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، کورش مرادی اظهار کرد: از محل ردیف 42-55000 قانون بودجه سال 1395 کشور با موضوع اعتباری کمک به توسعه روستایی، مبلغ 20 میلیارد ریال در قالب پروژه‌هایی در اختیار دستگاه اجرایی استان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه اجرایی در این زمینه، اداره کل راه و شهرسازی استان است، گفت: پس از مبادله موافقتنامه‌ها با سازمان برنامه و بودجه استان، این مبلغ در چهارچوب قوانین و مقررات مربوطه هزینه خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان، یکی از این 4 پروژه را بهسازی و آسفالت راه روستایی هزارخانی شهرستان سروآباد عنوان کرد.

وی گفت: طرح کمک به بهسازی و آسفالت راه روستایی بوالحسن آلوت شهرستان بانه، پروژه کمک به زیرسازی آسفالت راه روستایی پیرخضران به برده سفید در شهرستان مریوان، دو طرح دیگر در این راستا هستند.

مرادی با بیان اینکه پروژه کمک به زیرسازی آسفالت راه روستایی بیساران سروآباد، چهارمین پروژه ای است که در این خصوص تعریف شده است، افزود: هر کدام از این طرح ها 500 میلیون تومان از 2 میلیارد تومان اعتبار مصوب را به خود اختصاص خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار